Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-17T20:36:24+01:00
Oto rozwiązanie krok po kroku z układu równań:

http://matematyka.pl/latexrender/pictures/c529a62c0d03f299c9365a7c2447bb4e.png

http://matematyka.pl/latexrender/pictures/3de2b2f034e4776371d635fd49b9647b.png

http://matematyka.pl/latexrender/pictures/87039872765ab774594206f7b60a39b5.png

http://matematyka.pl/latexrender/pictures/8979b5d280079cc7e19d6cedc01baa6a.png

Rozwiązanie jest poprawne, podaję je w ten sposób bo na tej stronie nie mam jak dodać układów równań.
2 1 2
2009-11-17T20:44:26+01:00
X/y=4/3
x-y=23

x/y=4/3
x=23+y

(23+y)/y=4/3
x=23+y

23/y+1=4/3
x=23+y

23/y=⅓
x=23+y

y=69
x=23+69

y=69
x=92

Sprawdzenie:
92/69=4/3
92-69=23
1 5 1
2009-11-17T20:54:41+01:00
X/y=4/3
x-y=23

x=23+y
3x=4y

x=23+y
3(23+y)=4y

x=23+y
96+3y=4y

x=23+y
y=69
x=92
3 4 3