Zapisz nazwiska osób sprawujących obecnie najważniejsze funkcje państwowe w wymienionych krajach . Następnie podaj nazwę stanowiska zajmowanego przez każdą z tych osób.
Niemcy-...................
Francja-...................
Rosja-......................
Ukraina-...................
Czechy-...................
Potrzebne na jutro ;) z góry dziękuje ;]

3

Odpowiedzi

2009-11-17T20:41:23+01:00
Angela Dorothea Merkel kanclerz Niemiec
Nicolas Sarkozy prezydent Francji
Dmitrij Anatoljewicz Miedwiediew prezydent Rosji
Wiktor Juszczenko prezydent Ukrainy
Václav Klaus prezydent Czech
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-17T20:43:22+01:00
Niemcy - prezydent federalny- Horst Köhler ,
Przewodniczący Bundestagu- Norbert Lammert ,
Szef rządu kanclerz federalna Angela Merkel
Wicekanclerz federalny - Guido Westerwelle

Francja - Głowa państwa- prezydent Nicolas Sarkozy
Szef rządu- premier François Fillon

Rosja - Głowa państwa- prezydent Dmitrij Miedwiediew
Przewodniczący Dumy - Borys Gryzłow
Szef rządu -premier Władimir Putin

Ukraina - Głowa państwa -prezydent Wiktor Juszczenko
Przewodniczący
Rady Najwyższej -Wołodymyr Łytwyn
Szef rządu -premier Julia Tymoszenko
wicepremierzy -Ołeksandr Turczynow, Hryhorij Nemyria, Iwan Wasiunyk

Czechy - Głowa państwa-prezydent Václav Klaus
Szef rządu-premier Jan Fischer
Przewodniczący Izby Poselskiej-Miloslav Vlček
1 5 1
2009-11-17T20:46:52+01:00
Niemcy – Angela Dorothea Merkel – kanclerz (odpowiednik premiera), Horst Köhler – prezydent federalny
Francja – François Fillon - premier, Nicholas Sarkozy – prezydent
Rosja – Dimitrij Anatolijewicz Miedwiediew – prezydent, Władimir Putin – premier
Ukraina – Wiktor Juszczenko – prezydent, Julia Tymoszenko – premier
Czechy – Jan Fischer – premier, Vaclav Klaus – prezydent,