Odpowiedzi

2009-11-17T20:46:23+01:00
1.wieprz-krzna,augustowski,bydgoski,elbląski,gliwicki,żerański
2.a to drugie to wpisz w google przeczytaj i są,sprawdzałam:) tylko nie mam czasu już:)
2009-11-17T20:47:07+01:00
Kanał Gliwicki,Kanał Elbląski,Kanał Wieprz-Krzma,Kanał Bydgoski,Kanał Notecki,Kanał Augustowski.


ZALETY:
-ekonomiczne (hodowla np. ryb)
-ochrona przeciwpowodziowa
-nawadniania upraw,
-sportów wodnych i rybołówstwa

WADY:
-podniesienie się wód gruntowych
-zniszczenia środowiska
-ywieranie wyrażnego wpływu na klimat miejscowy
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-17T21:34:05+01:00
Kanał Gliwicki,
Kanał Elbląski
Kanał Wieprz-Krzna,
Kanał Bydgoski,
Kanał Notecki,
Kanał Augustowski.


ZALETY:
-ochrona przeciw powodziom
- zapasy wody na wypadek suszy
- handlowe- rybołówstwo
-lepsza droga przepływu
- możliwość budowy elektrowni wodnych


WADY:
-zalanie wielu miejscowość
-możliwość nieszczelnego miejsca i zalanie obszarów
-wyniszczenie wielu gatunków roślin
-osiadanie najlepszych składników na dnie-tworzenie się mułu