Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-17T20:38:44+01:00
Ubierając się ciepło nie zwracając uwagi na mode ,
nosić ciepłe buty czapkę i szalik
myć ręce ciepłą wodą
ściągać przemoczone ubrania i ubrać suche
ubierać ciepłe skarpetki i długie spodnie nie "mini spódniczki"
2009-11-17T20:39:42+01:00
Myć ręce ciepłą wodą i mydłem, zmieniać często bieliznę, myć reguralnie zęby po posiłku,
2009-11-17T20:52:39+01:00
1. Będę przestrzegał higieny całego ciała.
2. Będę ubierał się stosownie do pogody.
3. Będę uprawiał przynajmniej jeden sport lub po prostu będę się ruszał.
4. Będę wychodził na spacery w celu dotlenienia mózgu.
5. Będę jadł warzywa i owoce bogate w różne witaminy.
6. Będę dbał o swoją odpowiednią wagę i wystrzegał się nadwagi
7. Ograniczę fast foody i "śmieciowe jedzenie".
8. Będę się wysypiał.
9. Będę brał różne witaminy i np. tran.
10. Będę utrzymywał odpowiednią postawę ciała.