Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-11-17T20:43:09+01:00
-Pijacy(jak jeszcze stoją, to są groźni, a w małych miejscowościach Policja swoich znajomych nie zwija),
-Chuligani(dresiarze, itp.),
-Złodzieje(mniej się boją, bo słabsza policja),
-Rabusie,
-Gwałciciele(mniej ludzi jest, mniej coś zobaczy).

Myślę, że o to chodziło:) Liczę na status najlepszego rozwiązania.
4 4 4
2009-11-17T20:47:38+01:00
Np. skażenie chemiczne.

Do skażenia chemicznego dochodzi w wypadku zanieczyszczenia m.in. wody, powietrza, czy gleby różnymi szkodliwymi substancjami.
Takie skażenie może być spowodowane czyimś celowym działaniem, ale może się też zdarzyć zupełnie przypadkowo.
Przykładem takiego skażenia chemicznego może być wypadek cysterny przewożącej chemikalia, czy katastrofa tankowca na morzu ( plamy ropy ).
Takie skażenie usuwa się innymi środkami chemicznymi bądź fizycznymi.
4 5 4
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-17T23:20:04+01:00
Zagrożeniami małych miasto są:
-mniejsze akcje ratunkowe
-za późne ratowanie
-mniej ludzi w pracach oficjalnych(policja,lekarz,itp)
-droższe produkty
-większe zapotrzebowanie miejscowych
-więcej płacenia podatków na osobę
-więcej kradzieży
-zanieczyszczone powietrze
-mniejsze obszary turystyczne
-mniej sklepów
-mniejsze budżety miasta

Liczę na najlepsze!
Pozdro ;]
1 5 1