Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-17T20:46:06+01:00
Siemka ziom! O co kaman z tym na chatę? Nie kumam tej matmy! Wbijaj do mnie po lekcjach i pokujemy razem...

Cześć kolego! O co chodzi z tym zadaniem domowym? Nie rozumiem tej matematyki! Przyjdź do mnie po lekcjach i pouczymy się razem...

Myślę, że tyle wystarczy;P
2009-11-17T21:26:54+01:00
- Ty! Obczaj ziomuś ta super laska do mnie dzwoniła!
- No widzę.
- Nic nie mam na koncie! Dasz mi do niej kolnąć?
- Dobra, jeśli musisz, ale gadaj krótko...

-Ty! Zobacz ta ładna dziewczyna do mnie dzwoniła!
-No widzę.
-Nic nie mam na koncie! Dasz mi do niej zadzwonić ?
-Dobrze, skoro chcesz, ale rozmawiaj krótko ..