Odpowiedzi

2009-11-17T21:57:05+01:00
Ziemia to jest wyjatkowa planeta dlatego bo na niej mieszkaja roznorodne organizmy
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-17T22:12:09+01:00
Ja chialbym tuttaj inne zagadnienie podjac napewno wszyscy wiemy jakie jkaoona jest w swoim rodzaju...a dlacego ona włsnie jest taka gdzie na niej mozez rozwijac sie rozmne zycie.....
własnie kazdy ukald planetearny w tym tez naszy posiad tzw strefe ekosfery
rociagajacy sie na przestrzeniu kilunastu milionów kilometrow. jesli planeta w tej stefie sie znzajduje okraza slonce i gwiazde i oczyiwiscie ma odpowiednie warunki atmosfere i skald jest wielce prawdopodobnie ze rozwinie sie na na niej zycie.
strey ekosferyczne teorie tegoz rozwazania wysnuł polski astronom w XX wielku połowie Jan Gadomski