Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-11-17T20:47:56+01:00
Stopa=12*cal=12*2,54cm=30,48cm
jard=3*stopa=3*(12*2,54cm)=3*30,48cm=91,44cm

Odpowiedź. Jard to 91,44 cm(prawie jeden metr).
___________________________________________________________
Liczę na status najlepszego rozwiązania.
2009-11-17T20:49:00+01:00
1 jard- 3 stopy
1 stopa - 12 cali
1 cal- 2.54cm

3*12=36
36*2.54=91.44cm
1 jard wynosi 91.44 cm
2009-11-17T20:49:16+01:00
12*3=36 Cl = 3 st = 1 j
36*2,54 cm =91,44 cm
Odp. 1 jard ma 91,44cm