Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-17T20:55:43+01:00
E) 80%-32
10%-4
20%-8
80%(32)+20%(4)=100% czyli 40

f)70%-14-
10%-20
30%-60
100%= 140+60=200

g)90%-27
10%-3
100%=27+3=30

h)15%-24
30%-48
5%-8
10%-16
100%-160

Jak o to chodzi to na 100% jest dobrze ;)
2009-11-17T21:05:10+01:00
2009-11-17T21:06:12+01:00
E)
80 % - 32
100% - x
80x=3200 /:80
x=40

f)
70 % - 140
100% - x
70x=14000 /:70
x=200

g)
90 % - 27
100% - x
90x=2700 /:90
x=30

h)
15 % - 24
100% - x
15x=2400 /:15
x=160