Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-17T20:50:45+01:00
Ameryka
-Baseball
-Koszykówka
-Rugby
-Football Amerykański

Anglia
-krykiet
-piłka nożna
-jazda konna
-golf
2009-11-17T20:51:08+01:00
Ameryka:
-koszykówka
-baseball
-football amerykański

Anglia;
-polo
-krykiet
1 5 1
2009-11-17T20:56:37+01:00
A):
Baseball
koszykowka
rugby
futbooll amerykanski
boks
b):
polo
krykiet
jazda konna
koszykowka ;)
golf