Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-11-17T20:51:46+01:00
Nie powinien on zanieczyszczać środowiska, w którym żyjemy. Jeśli ludzie dalej będą niszczyć Ziemię, zniszczą wodę - zniszczą samych siebie. Woda potrzebna do życia zwierzętom, roślinom i ludziom, bez niej nie ma życia. Ludzie powinni zacząć myśleć, nie zatruwać naszej pięknej przyrody, która nas otacza :P
4 3 4
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-17T20:53:28+01:00
Na pewno powinien szanować bliźniego i nakłaniac innych, aby robił to samo, by nie rodziła się nienawiść. Jeśli chodzi o środowisko, pownieniem szczególnie dbac o Ziemię, m. in segregować śmieci, jeśli ma niedaleko do jakiegos miejsca powinien iśc piechota, aby nie zanieczyszczać powietrza spalinami. Winien szanować rosliny, las.
8 3 8
2009-11-17T20:56:13+01:00
Aby nie doprowadzic ddo katastrofy czlowiek powinien zyc w zgodzie z naturą i otaczajacym jego światem.Powinien szanowac swoich rówieśników i nie doprowadzac do konfliktów.każdy kto dba o rzeczy ktore ma., ten ma szczescie,
proszeeee o pkt
3 3 3