Odpowiedzi

2009-11-17T21:12:30+01:00
X-I liczba
y-II liczba
0,05x+0,04y=46 ?×100
0,04x+0,05y=44 /×100

5x+4y=4600 /×5
4x+5y=4400 /×(-4)

25x+20y=23000
-16x-20y=-17600

9x=5400
4x+5y=4400

x=600
5y=2000

x=600
y=400
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-17T21:43:45+01:00
X liczba pierwsza
y liczba druga

0,05x+0,04y=46/x100
0,04x+0,05y=44/x100

5x+4y=4600
4x=5y=4400

5x=4600-4y/:5
x=920-4/5y
4(920-4/5y)=4400
3680-16/5y+5y=4400
3680-3i1/5y+5y=4400
1i4/5y=720/razy 5/9
y=400
5x+4razy400=4600
5x=4600-1600
5x=3000/:5
x=600

x=600
y=400