Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-17T20:52:29+01:00
Lekkie jak piórko i mały jak ziarnko piasku
1 5 1
2009-11-17T20:54:12+01:00
Miłość jest jak...
czas leci jak...


pierwsze jest trudno porównać, bo każdy odbiera miłość inaczej, dla jednych do miłość do rodziców, dla innych do partnera, miłość szczera, zawistna, ukrywana, określeń wiele, każde inne.
drugie... jak określić jak płynie czas jeśli człowiekowi w różnych sytuacjach zdaje się, że czas płynie inaczej, gdy robimy coś ciekawego szybko, a nudząc się wolno. nie da się dobrać odpowiedniego sformuowania.

Chyba o takie coś chodziło.
1 1 1