Uzupełnij zdania :
Węgiel w przyrodzie występuje w postaci wolnej, np. .............., .............. i ............... . Związki chemiczne, w których skład wchodzi węgiel, to związki nieorganiczne i .................. . Wśród związków nieorganicznych zawierających węgiel można wyróżnić tlenki: ................, .................... ; kwas .............. i sole, np. .................................................. . W każdym związku organicznym występują pierwiastki chemiczne: .................. i ..................... . Niektóre związki organiczne zawierają też inne pierwiastki, np. .................................................... .

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-17T20:57:15+01:00
1) diament
2)grafit
3)węgiel kamienny
4)organiczne
5)tlenek węgla (IV)
6)tlenek węgla (VI)
7)siarkowy (VI)
8)azotan (V)potasu
9)węgiel
10)wodór
11)tlen, azot, siarkę i fosfor

mam nadzieję że jest OK :3
2009-11-17T20:59:45+01:00
Grafit ,diamen i wegiel kamienny
organiczne
CO i CO2
H2CO3
Na2CO3, MgCO3,Li2CO3
wodór i węgiel
tlen,fosfor,siarkę,azot,magnez