Odpowiedzi

2009-11-17T21:00:20+01:00
1.
√12+ √6+√18+ √9=
=2√3+ √6+ 3√ 2 +3

2009-11-17T21:02:41+01:00
1.(√2+√3)(√6+√3) = √12+√6+√18+√9 = 2√3+√6+3√2+3
2.(x√2+1)(x-2√2) = x²√2-4x+x-2√2 = x²√2-2√2-3x
3.(x+√2)(2√2+x) = 2x√2+x²+4+x√2 = x²+3x√2+4
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-17T22:26:40+01:00
Zad1 (√2+√3)(√6+√3) = √12+√6+√18+√9 = 2√3+√6+3√2+3
zad2 (x√2+1)(x-2√2) = x²√2-4x+x-2√2 = x²√2-2√2-3x
zad3 (x+√2)(2√2+x) = 2x√2+x²+4+x√2 = x²+3x√2+4
chyba tak to powinno byc