Bardzo łatwe zadanie !!!!!!!!!!!! tylko zobaczcie , wiem , że jest łatwe , tylko ni9e chce mi się poprostu szukać ... ale napradwę bardzo łatwo można zdobyć punkty... podajcie mi tylko cechy charakteru Aliny , Balladyny i Wdowy , z dramatu balladyna.... mozna też podać kilka cech opisujących postać (jej wygląd)

3

Odpowiedzi

2009-11-17T21:01:49+01:00
Balladyna
-kłamliwa
-okrutna
-sztuczna
-zła
-fałszywa
-uparta
-dumna
-zdradliwa
-zazdrosna
-wstyd
-egoizm, wyrafinowanie
-złośliwa
-bezwzględna

Alina
-szczera
-radosna
-prosta
-szczera
-beztrosna
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-17T21:04:13+01:00
Balladyna :
-Starsza córka wdowy, siostra Aliny
- Śnieżno-biala cera , ciemne włosy, ciemne oczy
- Próżna, kokietka, przebiegła, sprytna, wyrachowana, egzaltowana, obłudna, dwulicowa, hipokrytka, leniwa, wściekła, złośliwa, zazdrosna
- pozwala pracować za siebie, nie przyznaje się do matki, wyrzuca matkę z domu, skazuje ja na
tortury
- żadna władzy, zła, bez serca, okrutna, intrygantka, niewdzięczna, niewierna, niemoralna,

Alina :
- młodsza córka wdowy siostra Balladyny
- ma różana cerę, jasne włosy, jasne oczy
- szczera, chciwa, czuła, opiekuńcza, troskliwa, skromna, pracowita, życzliwa, ma poczucie
humoru, wierna, oddana, uczciwa w miłości. Stosunek do matki:
- kochająca, troskliwa, martwi się o nią

Wdowa :
– matka Balladyny i Aliny; wiejska kobieta, która bardzo kocha swoje córki i marzy o dobrym życiu dla nich.
2009-11-17T21:47:15+01:00
Balladyna – główna i tytułowa bohaterka utworu; córka Wdowy; siostra Aliny; posiada wiele złych cech charakteru;
- Alina – młodsza siostra Balladyny; dziewczyna piękna i niewinna; umiera zabita przez siostrę;
- Wdowa – matka Balladyny i Aliny; wiejska kobieta, która bardzo kocha swoje córki i marzy o dobrym życiu dla nich.