Odpowiedzi

2009-11-17T21:16:50+01:00
X/6=4/√3 /*6
x=24/√3
x=24√3/3
x=8√3

x/2=x-2/√2+1 /*2
x=2x-4/√2+1
x=2x√2-4√2-2x+4/2-1
x=2x√2-4√2-2x+4

x-√2/1,5=4√3 /*1,5
x-√2=6√3
x=6√3+√2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-17T21:58:28+01:00
X:6=4:√3
x=(6x4):√3
x=24:√3 /licznik i mianownik x √3
x=8√3

x:2=(x-2):(√2+1)
x(√2+1)=2(x-2)
√2x+x=2x-4
√2x+x-2x=-4
√2x-x=-4
x(√2-1)=-4
x=-4:(√2-1)
x=[-4(√2+1)]:[(√2-1)x(√2+1)]
x=[-4(√2+1)]:2-1
x=-4(√2+1)
x=-4√2-4


(x-√2):1,5=4√3
x-√2=6√3
x=6√3+√2