Chłopiec stoi na przystanku autobusowym. Określ, czy chłopiec jest w ruchu, czy w spoczynku względem:
a) stojącego obok drzewa
b)plecaka trzymanego na plecach
c) przejeżdżającego samochodu
d) stojącego autobusu

Czy wektory przemieszczania się na trasie Warszawa-Kraków i Kraków-Warszawa są takie same?

W jakiej sytuacji mówimy, że Ziemia jest nieruchoma,a w jakiej uznajemy ją za ciało poruszające się?

2

Odpowiedzi

2009-11-17T21:12:18+01:00
A) w ruhu
b)w ruchu
c)w spoczynku
d)w spoczynku

nie sa takie same gdyż zwrotu są inne

ziemia jest nieruchoma względem ludzi zwierząt przedmiotów i roślin znajdującej się na niej natomiast ciałem jest wzglęem słońca i inych planet
35 2 35
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-17T21:16:29+01:00
A) w spoczynku
b) w spoczynku
c) w ruchu
d) w spoczynku
2. nie
Gdu ja zamieszkujemy a za cialo poruszajace sie gdybysmy byli w kosmosie
(nie jestem pewna ale mam nadzieje ze sie przyda
48 4 48