Wykorzystując wybrane wyrazy które są poniżej, napisz krótki dialog w gwarze młodzierzowej.

Wyrazy:
Impra
Jarzyć
Lipa
Mózg paruje (określenie przemęczenia)
Muły (mięśnie , muskuły)
Przegięcie
Przekimać się (przespać)
Tapeta (zbyt mocny/przesadny makijaż)
Teges (słowo używane cząsto bez jakiegokolwiek związku z innymi, wtręt w wypowiedzi, przerywnik)
Tekścić (mówić, odzywać się błyskotliwie, zaskakująco)

3

Odpowiedzi

2009-11-17T21:15:35+01:00
Siema, ale wczoraj była zajebista impra. Nie moge zajarzyc gdzie zgubilem raje. Ale lipa. Mozg od tego betonu juz mi paruje. Musze sie przekimac bo mi muly czerstwieja. Mam teges tapete w telefonie. Ta buda to normalnie przegiecie .
2009-11-17T21:17:01+01:00
Niezła wczoraj była impra. trochę nie jarzyłam o co na niej chodzi i była lipa. Każdy się darł a mi mózg parował. Jeden chłopak miał niezłe muły az zabardzo, przegina z siłką. Chciałam sie przeimać ale nie wypadało. Typeska jaką tapete miałą to szok. ten tegest jakie tekściki szły to bajka ;D
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-17T21:19:59+01:00
- Siema wyobraz sobie bylam wczoraj na imprze gdzie bylo pełno facetów z mułam noramlnie jakieś przegięcie
- To jak ja tyddzień temu byłem na imprezce to było pełno lasek z tapetą i one teges ciągle tekściły o jakiś kosmetykach. Jarzysz to?
- Ale lipa. Mnie już od tych bibek mózg paruje chyba pójde sie troche przekimać bp jutro kolejna imprezka.