Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-17T21:23:28+01:00
Na rysunku jest przedstawiony wykres funkcji f
a)podaj dziedzinę funkcji f X∈R
b)podaj miejsce zerowe x=-2, x=3
c)podaj zbiór wartości f y∈<-2,+∞) chyba, ze wykres zatrzymał sie na tych punktach na końcu to: y∈<-2,1,5>
d)odczytaj wartość funkcji dla x=-3 y=1,5 ???
e)wyznacz przedziały monotoniczności funkcji f
f rośnie w przedziale <2, +∞)
f maleje w przedziale (-∞, -1,5>
f stała w przedziale <-1,5 ;2>
1 1 1
2009-11-17T21:25:28+01:00
Df<-3,4>
mo<-2,-3>
zwf<-2,1>
funkcja rosnąca =<2,3>
stała=<-1,2>
funkcja malejąca=<-3,-3>
2009-11-17T21:28:13+01:00
A)Df <-3,4>
b) x=-2 i x=3
c)Zwf <-2,1,5?>
d)F(-3)=1,5?
e)f rosnąca dla x∈<2,4>
f stała dla x∈<-1.5, 2>
f malejąca dla x∈<-3, -1.5>