Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-17T21:36:52+01:00
Trawa-biedronka-kura-lis-bakterie
trawa-slimak-kura-czlowiek-bakterie
trawa-zajac-lis-wilk-bakterie



Łańcuchów jedno gatunkowych nie ma ze wzgledu iz w łancuch wystepuja
-produceni(rośliny zielone)
-konsumenci pierwszego rzedu (zwierzeta roslinozerne)
-konsumenci drugiego rzedu (zwierzeta miesorzerne)
-konsumeni trzeciego rzedu (zwirzeta roslinozerne a zarazem miesorzerne)
-destruenci (bakterie)
aby powstal łancuch pokarnowy musza wystepowac te zaleznosc...przeciez np..pies psa nie zje...

łancuchów piecio i wicej nie bedzie ze wzgledu ze wystepuje tylko 5 konsumentów w łancuchu

Powinno byc dobrze poniewaz tez mam te lekcje teraz
2009-11-17T22:53:22+01:00
Nie ma łańcuchów jednogatunkowych bo w łańcuchach pokarmowych występują rośliny. A rośliny same siebie nie jedzą. Tak samo jak bakterie.
Pozatym gatunki roślinożerne nie zjedzą innego ze swego gatunku gdyż nie jedzą mięsa.