Odpowiedzi

2009-11-17T21:24:08+01:00
Nie jest to korzystne ponieważ zbyt duże ciśnienie krwi
może zatrzymać akcje serca i wtedy albo reanimacja albo kaputt
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-17T21:24:55+01:00
Wzrost ciśnienia tętniczego krwi jest wysoce niekorzystny dla organizmu człowieka. To schorzenie prowadzi do chorób układu krwionośnego. Wysokie ciśnienie w ostateczności może doprowadzić np. do rozerwania żył, co będzie skutkowało krwotokiem wewnętrznym, którego zlokalizowanie jest trudne. Ten rodzaj krwotoku zagraża bezpośrenio naszemu życiu.
1 5 1
2009-11-17T21:26:19+01:00
Wzrost ciśnienia krwi jest nie korzystny, ponieważ może grozić to zawałem lub wylewem.