Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-17T21:29:50+01:00
Stadion został zastąpiony bazarem.
Zespół specjalistow zostal powołany przez zarząd firmy.
Hieny zostały zjedzone przez lwy.
Książka została napisana przez Anitę.
Protesty mieszkańców zostały wywołane przez działania władz.
Rzeźba została wystawiona w Warszawie.
W szkole została zorganizowana zbiórka pieniędzy.
Krzesła zostały ufundowane przez gminę.
Obraz został namalowany przez Ewę.
Ciastko zostało zjedzone przez mojego brata.

hm nie wiem jakie jeszcze...
1 5 1
2009-11-17T21:32:45+01:00
1. Kot jest myty przez Karolinę.
2. Kasia jest chwalona przez koleżanki.
3. Pies jest lizany przez kota.
4. Kalendarz jest powieszony w klasie.
5. Książka jest porzucona przez właściciela.
6. Drukarka została popsuta.
7. Obrazek został stłuczony przez Anię.
8. Pani została zdenerwowana przez głośną klasę.
9. Spodnie zostały ubrudzone.
10. Obrazek został narysowany w średniowieczu.