2.Grupie osób zadano pytanie ,,Jakie filmy oglądasz?"Diagram przedstawia wyniki tego badania.
*Mężczyźni
:Kobiety
Sensacyjne
75% Mężczyźni
37% Kobiety
Przygodowe
69% Mężczyźni
52% Kobiety
Komedie
67% Mężczyźni
73% Kobiety
Melodramaty
27% Mężczyźni
81% Kobiety
Obyczajowe
30% Mężczyźni
68% Kobiety
Horrory
11% Mężczyźni
11% Kobiety
Które z poniższych zadań jest prawdziwe?
A.Mężczyźni częściej oglądają komedie niż filmy sensacyjne?
B.Kobiety najczęściej oglądają filmy przygodowe?
C.Kobiety wymierają melodramaty 3 razy częściej niż mężczyźni.
D.Co trzydziesty mężczyzna lubi filmy obyczajowe.


Proszę o pomoc:*






3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-17T21:27:22+01:00
2009-11-17T21:27:37+01:00
Zdanie trzecie jest prawdziwe. Spr.: 81 : 27 = 3
55 4 55
2009-11-17T21:28:25+01:00
C. Kobiety wybieraj melodramaty 3 x czesciej niz mezczyzni bo, ...
27%×3=81%

pozdrawiam ;]
40 3 40