Odpowiedzi

  • akj
  • Początkujący
2009-11-17T21:30:24+01:00
Pan Jezus został zgubiony przez Maryije i Józefa ponieważ chciał się modlić i gdy rodzice wychodzili to on został.Potem maryja i józef go szukali.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-17T21:34:28+01:00
Gdy Jezus miał dwanaście lat, Rodzice zabrali Go z sobą do Jerozolimy na święta Paschy. Po skończonych uroczystościach, Jezus pozostał w świątyni. Nie zauważyli tego rodzice. Gdy uszli dzień drogi okazało się, że nie ma Go wśród krewnych i znajomych, wrócili do Jerozolimy i trzeciego dnia znaleźli Go w świątyni między nauczycielami. Matka zrobiła Mu wyrzut: „Synu, czemuś nam to uczynił? Oto ojciec Twój i ja z bólem serca szukaliśmy Ciebie" . Na to Jezus odpowiedział im: „Czemuście Mnie szukali? Czy nie wiedzieliście, że powinienem być w tym, co należy do mego Ojca?" . Rozłąka z Jezusem sprawiła ból Maryi i Józefowi. Podobnie dzieje się, gdy człowiek traci Jezusa przez grzech ciężki. Odczuwa wtedy boleść w duszy. Serce jego jest niespokojne tak długo, dopóki nie spocznie w Bogu. W takim wypadku trzeba wrócić do świątyni, aby przez spowiedź odnaleźć Jezusa.
Też miałam takie zad i 5 dostałam;)
1 5 1