Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-17T21:33:07+01:00
2760zł - 115%
x - 100%
276000 = 115x
x=2400
x- pensja przed podwyżką
2760zł -2400zł = 360zł
Mama zarabia o 360zł więcej
2 3 2
2009-11-17T21:33:29+01:00
115%-2760
100%-x
1,15x=2760
x=2400

2760-2400=360

odp. Zarabia więcej o 360 zł.
1 3 1
2009-11-17T21:35:12+01:00
115% × x = 2760

115/100 × x = 2760

x = 2760 ÷ 115/100

x = 2760 × 100/115

x = 2760 x 20/23

x = 55200/23

x = 2400

2760 - 2400 = 360 zł

Mama zarabia o 360 zł więcej po podwyzce. ;P

to chyba tak ;D
1 5 1