Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-17T21:45:33+01:00
Do dyrektora szkoły nr 3 w Warszawie.
Komitet uczniowski.

Petycja w sprawie urządzenia dyskoteki szkolnej w dniu 18.11.2009 w godzinach 17-20.

Uczniowie wszystkich klas chcieliby aby na terenie szkoły odbyła się dyskoteka, na której obecny byłby DJ zamówiony i opłacony przez komitet uczniowski.
Oto podpisy zainteresowanych czniów:


Podpis:
2 1 2
2009-11-17T21:50:24+01:00
Dajmy na to, że ta petycja jest odnośnie zmiany wysokości ławek w szkole :)

Sz. P.
XYZ
Dyrektor Gimnazjum im. YZX
w ZXY
Społeczność Uczniowska

Petycja w sprawie obniżenia wysokości szkolnych ławek.

My, tj. społeczność uczniowska Gimnazjum im. YZX w ZXY składamy na Pańskie ręce petycję o zmianę wysokości szkolnych ławek na niższe. Nasze żądania motywujemy tym, iż siedząc przy blatach o takiej wysokości jesteśmy narażeni na wtórne skrzywienie kręgosłupa, co może w przyszłości być poważnym utrudnieniem w naszej pracy zawodowej.

Ufamy, iż nasza prośba zostanie pozytywnie rozpatrzona na najbliższym posiedzeniu Rady Pedagogicznej, oraz na posiedzeniu Rady Rodziców.

Poniżej załączamy listę podpisów uczniów, którzy przychylają się do problemu, będącego przedmiotem naszej petycji.

Uczniowie Gimnazjum im. YZX w ZXY

Lista podpisów...
5 4 5
2009-11-17T22:26:43+01:00
Panie dyrektorze.prosze w imieniu calej szkoly,by pan rozbudowal szkole,gdy my bedziemy na wakacjach.chlopcy bardzo by chcieli miec nowe boisko.wszyscy uczniowie take chcieli by na stoluwce inne jedzenie np.:pizze,hamburgery i frytki
6 2 6