Odpowiedzi

2009-11-17T21:48:17+01:00
Zapraszamy!!!Organizujemy Agroturystykę we wsi.
Ta wieś jest przytulna,spokojna,wesoła.
Będziecie mieli co zwiedzać...


Czy to o to chodziło??
odpisz!!
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-17T21:50:03+01:00
"Wsi spokojnej, wsi wesolej..." Tak mowil o niej slynny poeta J.Kochanowski. Czy mial racje?? A moze sklamal?? My mowimy ,ze jego wiersz jest prawdziwy i autntyczny! Zapewniamy spokoj, rozzrywke oraz piekne krajobrazy!! I to wszystkO w atrakcyjnej cenie! tylko 299zl za tydzien! wiecej pod nr tel 0786 786 656 lub na www.wies-wesola.pl Pamietaj- poeta zacheca do wioski ogladniecia!! :DD


hehe xD
2 3 2