Odpowiedzi

2009-11-17T21:50:46+01:00
1.taśma,zawłatnia,parasolik
2.listownica cukrowa
3,widlik,rurecznica
moze sie przyda
7 4 7
2009-11-17T21:58:23+01:00
Zielnice - toczek, sałata morska oraz skrętnica

brunatnice - listowice, lessonia pstra, wielkomorszcz

krasnorosty - Agar, rozróżka, widlika

jednokomórkowe - Dunaliella, Chryzofity, okrzemki

wielkomórkowe - widlik, rurecz, morszczyn
6 4 6
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-17T21:58:25+01:00
1.
a)zawłotnia
b)toczek
c)skrętnica
2.
a)morszczyn
b)listnica
c)gronorost
3.
a)Agar
b)rozróżka
c)widlika
4.
a)drożdże
b)sinice
c)okrzemka
5.
a)krasnorost
b)pełzatka
c)Eudorina elegans
10 4 10