Odpowiedzi

2009-11-17T21:52:03+01:00
1/3 - 33,33%
5/6 - 83,33%
11/14 - 78,57%
19/24 - 79,17%
1/9 - 11,11%


Jak masz ułamek np. 1/9 wystarczy że wykonasz działanie 1:9 , a później to co wyszło *100



Pozdrawiam.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-17T21:53:30+01:00
Zamień na procęty

1/3 =100%/3=33 i 1/3%
5/6 =500%/6=83 i 1/3%
11/14=1100%/14= 78 i 4/7%
19/24=1900%/24= 79 i 1/6%
1/9=100%/9=11 i 1/9%
1 1 1
2009-11-17T21:57:04+01:00
1/3=100%/3=33 1/3%
5/6=500%/6=83 1/3%
11/14=1100%/14=78 4/7%
19/24=1900%/24=79 1/6%
1/9=100%/9=11 1/9%