Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-17T22:01:41+01:00
- Polska i Turcja rywalizowały o wpływy polityczne w Mołdawi,
-obydwa państwa oskarżały się o naruszanie granic,
- kozacy polscy najeżdżali na wybrzeża Turcji,
-lennicy imperium osmańskiego niszczyli,okradali i zabierali ludzi do niewoli.

3 3 3
2009-11-17T22:10:11+01:00
1
- polityka ekspansji Turcji dążąca do opanowywania nowych terenów
-łupieżcze wyprawy Tatarów Krymskich na Ziemię Polskie
2
- Wiedeń
- Chocim

:)))))
2 3 2