Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-11-17T21:54:46+01:00
Być patriotą to dla mnie dbać o symbole narodowe moje i innych krajów .Szanować zdanie nie tylko obywateli mojego kraju ale także innych.Szanuje inne kraje nie dyskryminując i nie podważając ich autorytetu.
1 5 1
2009-11-17T22:06:58+01:00
To oznacza,że ktoś tak bardzo kocha swój kraj,a okazuje to wieszając flagę narodu