Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-17T21:55:01+01:00
Nie napisałeś czy sam/a masz napisać ten wiersz czy ma być on jakiegoś poety? jeśli jakiegoś poety to proszę:
,,Pokochaj jesień"
Spróbuj pokochać jesień
z niesamowitymi urokami
Spójrz ile piękna niesie
obdarzając cię nowymi dniami.
Kolorowo jak wiosną
barwne liście ostatki zieleni
Dadzą chwilę radosną
twą szarość życia mogą odmienić.
Wieczór szybciej nastaje
słońce też znika wcześniej niż latem
Lecz nowe czy nie daje
chwile spokoju skorzystaj zatem.

dodam, ze jest to wiersz Tadeusza Karasiewicza. pozdrawiam;)
  • akj
  • Początkujący
2009-11-17T21:55:44+01:00
Przyszła do na jesień.Ta piękna kolorowa.Jest ona ubrana w piękne szaty.Przyszła by liśćmi nas obrzucać.Kiedy ona odejdzie w mym sercu zostanie żal i tęsknota za barwami jesieni.
2009-11-17T22:05:23+01:00
J e s i e ń - Leopold Staff

Jesień mnie cieniem zwiędłych drzew dotyka,
Słońce rozpływa się gasnącym złotem.
Pierścień dni moich z wolna się zamyka,
Czas mnie otoczył zwartym żywopłotem.

Ledwo ponad mogę sięgnąć okiem
Na pola szarym cichnące milczeniem.
Serce uśmierza się tętnem głębokiem.
Czemu nachodzisz mnie, wiosno, wspomnieniem?

Tak wiele ważnych spraw mam do zachodu,
Zanim z mym cieniem zostaniemy sami.
Czemu mi rzucasz kamień do ogrodu
I mącisz moją rozmowę z ptakami?