Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-17T21:57:43+01:00
Jan Kochanowski ukazuje zalety życia na wsi. Pisze o tym, iż praca nie jest ciężarem, tylko źródłem radości i satysfakcji dla osób, które ją wykonują.Ukazane są tutaj korzyści wynikające z pracy Za dobrze wykonaną pracę otrzymuje się nagrody takie jak miód, wełna z owiec czy zboże
2 3 2
2009-11-17T21:59:03+01:00
*człowiek sam na siebie pracuje,utrzymuje też rodzine i służbę
*sady pełne jabłek
*miód
*wełna z owiec
*pełne zagrody
*trawę i zboże kosi zwożąc do stodoły
*po plonach odpoczywa lub się bawi
-zagadki
-tańce
-śpiewy
*łowi ryby
*gospodyni dba o żywność,doi krowy
*dzieci uczą sie od starszych

----
tak dyktowała nam nauczycielka w szkole. ^^
4 3 4