Odpowiedzi

2009-11-17T22:06:10+01:00
Dopływy Wisły:Pilica,San,Wieprz,,Dunajec,Narew
Dopływy Odry:Pylica,Nysa kłodzka,Nysa Łużycka,Bóbr
2009-11-17T22:07:44+01:00
Odry:
Bóbr, Warta, Nysa Łużycka, Nysa Kłodzka

Wisły:
San, Wieprz, Pilica, Dunajec, Narew
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-17T22:09:18+01:00
Dopływy Odry (od północy do południa) : Warta - Nysa Łużycka - Bóbr - Nysa Kłodzka

Dopływy Wisły ( od południa do północy ) : Dunajec - San - Wieprz - Pilica - Narew
2 5 2