Odpowiedzi

2009-11-17T22:12:29+01:00
Sposobem na szybki rozwój był wzrost wydajności i szybkości produkcji teraz też tak jest. Kobiety w życiu codziennym mają łatwiej bo są pralki i inne nowe sprzęty. Zmieniła się moda kobieca teraz też się zmienia
1 5 1
2009-11-17T22:13:17+01:00
- "walka" polityków o utrzymanie władzy w państwie np. współczesne kampanie wyborcze
- tradycje religijne i ludowe takie jak malowanie pisanek, wieczerza wigilijna
- niechęć społeczeństwa polskiego do mniejszości narodowych np. Ukraińców
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-17T22:41:34+01:00
Co do zjawisk kulturalnych i obyczajowych w tym czasie oraz we wspolczesnosci.
- w XX leciu spoleczenstwo stalo sie bardziej mobilne niz wczesniej, ludzie coraz czesciej i chetniej podrozowali; mozna to porownac do wspolczesnosci twierdzac, ze od momentu wstapienia do Unii jest mniej ograniczen i wiecej swobod zwiazanych z podrozowaniem do innych krajow czlonkowskich
- wiekszosc ludzi emigrowalo ze wsi do miast, tak dzieje sie i dzisiaj,
- epoka ta odznaczala sie ogromna roznorodnoscia oraz oryginalnoscia pod wzgledem sztuki i literatury, podobnie jest obecnie,
- w xx-leciu prasa silnie wlaczala sie w polityke, dzis rowniez
- w xx-leciu pojawilo sie zjawisko kultury masowej, dzisiaj tak mozemy nazwac internet i massmedia.
2 5 2