Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-17T22:14:06+01:00
Jej główną cechą jest żyzność, tj. zdolność zaspokajania odżywczych potrzeb żyjących na niej roślin przez dostarczanie im składników pokarmowych i wody. Dzięki temu że istnieje gleba to istnieje cały ekosystem
5 1 5
2009-11-17T22:22:43+01:00
Rolą gleby w ekosystemie jest dostarczanie potrzebnych związków chemicznych żyjących w niej zwierzętach i roślinach potrzebnych do życia .
7 3 7