Odpowiedzi

2009-11-17T22:15:28+01:00
Przekątna wynosi 2*2√2=4√2
bok kwadratu 4 bo a√2
pole 4*4=16
2009-11-17T22:17:09+01:00
R=2√2
wzór na promień r=a/2
a/2=2√2
a=√2
P=a²
P=(√2)²=2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-17T22:19:06+01:00
D - przekątna
r - promień
d = 2r = 2*2√2 = 4√2
Sposób 1:
P = (d*d):2
P = (4√2*4√2):2
P = 16*2:2
P = 16

Sposób 2:
a - bok kwardatu
wykorzystujemy właściwości trójkąta o miarach 90⁰, 45⁰, 45⁰
d = 4√2
a = 4
P = a*a
P = 4*4
P = 16
1 5 1