Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-11-17T22:15:41+01:00
X- wiek Janka
3x- wiek Oli
3x+x= 35 - wiek ich obydwoje
4x= 35/4
x=9 - wiek janka
3*9= 27- wiek oli
21 3 21
2009-11-17T22:15:48+01:00
35--2=17,5+3wiek oli20,5ola janek 17,5
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-17T22:16:21+01:00
35=x+(x-3)
x+x-3=35
2x=32
x=16-wiek janka
x+3=19-wiek oli

wiek oli i Janka ma być równy 35 i u mnie jest, a różnica pomiędzy wiekiem ma wynosić 3 lata
10 5 10