Odpowiedzi

2009-11-17T22:29:06+01:00
Panda ma biało czarne ubarwienie.
jest roślinożercą i odżywia się bambusem.
Jest to gatunek zagrożony.
Żyje w Azji, a dokładnie w chinach.
2 4 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-17T22:29:23+01:00
Panda wielka - gatunek ssaka z rodziny niedźwiedziowatych, rzędu drapieżnych. Panda wielka zamieszkuje łańcuchy górskie położone w prowincjach Syczuan, Gansu i Shaanxi w Chińskiej Republice Ludowej. Zamieszkuje lasy bambusowe na wysokości 1600-3500 m n.p.m. (zimą schodzi do 800 m n.p.m.). Zwierzę odżywia się prawie wyłącznie pędami bambusa, choć – podobnie jak większość zwierząt – nie gardzi jajami i gryzoniami, które zjada wraz z pokarmem roślinnym. Panda wielka należy do zwierząt na granicy wymarcia, głównie wskutek niskiej rozrodczości, ale również wskutek stopniowego ograniczania obszarów dla niej dostępnych. Panda jest symbolem World Wildlife Fund, organizacji zajmującej się ochroną środowiska i organizmów zagrożonych wymarciem.
2 4 2
  • Użytkownik Zadane
2009-11-17T22:30:38+01:00
JEst to gatunek ssaka z rodziny niedzwiedziowatych, jest drapiezny. Mieszka w lasach bambusowych, bardzo duzo je ok 40kg. Panda wielka zamieszkuje łańcuchy górskie, ktore leza w prowincjach Syczuan, Gansu i Shaanxi w Chińskiej Republice Ludowej potrzebuje dziennie.Klimat, w którym żyje jest zimny i wilgotny
3 4 3