Odpowiedzi

2009-11-17T22:26:00+01:00
Śmierć jest dla mnie jedyną `rzeczą` której się nie boję .
Uczyć się umierać to być na tyle ambitnym , wiedząc kiedy się umrze.
Na spotkanie z Bogiem przygotowuję się poprzez wspólną rozmowę czyli modlitwę .
  • Użytkownik Zadane
2009-11-17T22:27:22+01:00
A)przepustką do nieba,ale także nowym życiem i zbawieniem
b)doświadczyć sytuacji która uczy nas co jest w życiu najważniejsze
c)modlitwę,pomaganie innym,czytanie pisma św. i chodzenie na mszę św.
Pozdrawiam masz rację religia jest trochę nudna.Pozdro
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-17T22:27:01+01:00
1. utratą życia na Ziemi i trafieniem do czyśćca, nieba lub piekła.
2. przygotowywać się do śmierci
3. życie według przykazaź, wypełnianie woli Boga, słuchanie i wtrącanie w życie słowa Bożego, przyjmowanie komunii św ponieważ to zbliża mnie do Jezusa, pomaganie innym ludziom.
1 1 1