Odpowiedzi

2009-11-17T22:34:08+01:00
Suma dwóch kątów ostrych nie może być :
a. Ostrym b. rozwartym c. prostym d. wypukłym
może być każdym z tych, a nie może być wklęsłym czyli mieć >180 stopni.
1 3 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-17T22:35:01+01:00
Dee ;D bo jeśli dodasz miary dwóch kątów których miara jest z przedziału (0, 90 ) to nigdy nie otrzymasz więcej niż 180, a warunkim zeby kąt był wypukły jest miara pow 180 st;)
1 5 1
2009-11-17T22:44:17+01:00
D- wypukłym ponieważ kąt wypukły ma więcej niz 180 stopni a kat ostry mniej niz 90 nieprawda co napisalem!!!
kat wypukly ma ponizej 180 stopni wiec 2 katy ostre moga byc kazdym z wymienionych
1 1 1