To proste zadanka testowe (robię poprawę sprawdzianu dostałam 3) Proszę z takim czymś jak dane, szukane i rozwiązanie z góryn dzięki. BARDZO potrzebne na czwartek.

z.3
Dokonano trzykrotnie pomiary klocka za pomocą wagi o dokładności 0.5g.
Uzyskano wyniki pomiarów: 42,0g, 42,5g, 42,5g. Oblicz średnią arytmetyczną wyników pomiaru i zapisz wartość najbliższą rzeczywistej masy uwzględniając dokładność wagi.
z.4
Uczeń przebywa w szkole 7 godzin lekcyjnych. Z szejściu przerw jedna trwa 20min, a pozostałe 10 min. O której godzinie uczeń skończy lekcje, jeżeli rozpoczyna o 8.00
z.5
Oblicz wartość ciężaru autobusu o masie 12t.
z.6
25cm sześćiennych oliwy ma masę 23g. Oblicz jej gęstość.
z.7
Oblicz ciśnienie na ostrzu pinezki wciskanej w drewno z siłą o wartości 50N, jeżeli powierzchnia ostrza wynosi 0,1 mm kwadratowych

2

Odpowiedzi

2009-11-17T22:45:42+01:00
Zad.3.
127:4=37,5

zad.4.
8:00-8:45
8:55-9:40
9:50-10:35
10:55-11:40
11:50-12:35
12:45-13:30
13:40-14:25

Odp. Uczeń będzie w szkole do godz. 14:25
1 3 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-17T22:48:28+01:00
1.
(42+42,5+42,5)/3=127/3=42,(3)
2.
45*7+20+50=315+20+50=385
3.
12000kg*10m/s[2]=120000N=120kN
4.
23g/25cm3=0,92g/cm3
5.
Niewiem
1 5 1