Wpływ alkoholu na białko

POTRZEBNE BĘDĄ :
szklanka , jajko , denaturat

WYKONANIE :
do szklanki wbij jajko i wlej 1\4 szklanki denaturatu

WYNIKI :
........................................................................

WNIOSKI :
...........................................................................

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-17T23:06:38+01:00
Wyniki: zarówno białko jak i żóltko zmieniło swoje zabarnienie na białe i stan skupienia z ciekłego w stały.
Wnioski: białko pod wpływem denaturatu czyli alkoholu ulega denaturacji, czyli na stałe zostały zniszczone struktury białka.
78 4 78
2009-11-18T00:17:14+01:00
Wyniki:
białko i żółtko zmieniło swoja barwę na białą i stan skupienia.
Wnioski:
alkohal niszczy białko i jego strukture zamieniając ją w sub.stałą.
46 3 46