Wybierz ten pogląd, który wyłania się z dziadów cz.2

a) życie człowieka, zamyka się ostatecznie wraz ze śmiercią.
b) życie człowieka dopełnia się, dopiero wraz z jego pośmiertnymi losami.

UZASADNIJ SWÓJ WYBÓR.! - około- ponad pół strony A5

p.s.-kto zrobi na temat i dobrze, to dam jako najlepszą odp :) a jak nie na temat albo krótką to dam na złą ;/

2

Odpowiedzi

2009-11-17T23:15:10+01:00
"Życie człowieka,zamyka się ostatecznie wraz z jego śmiercią".

Wybrałam ten odpowiednik,ponieważ to jest odzwierciedlenie "Dziadów cz.II" .
Bynajmniej tak mi się wydaje,ale jest to określenie które można rozumieć dwuznacznie. Dlatego rozumienie tej frazy zależy od naszej interpretacji . Dla mnie to oznacza,że jeżeli człowiek umiera to oznacza już na pewno koniec jego żywotu,tak samo jest w "Dziadach" ponieważ zjawy ostatecznie wracają bo mają do zrobienia lub do wypełnienia jeszcze ostatnią rzecz,tą od której później odejdą ich dusze na zawsze i nigdy nie wrócą.
Jeżeli tak to zrozumiemy to mamy efekt murowany,że to ta teza,ale jeżeli pomyślisz że one teraz będą żyły w zaświatach to nie jest dobra odpowiedź.Oni przecież umarli,oni tylko na chwilkę wrócili,oni musieli to wypełnić,to było dla nich bardzo ważne...

Sama napisałam!
Liczę na najlepsze!
Pozdro ;]
318 4 318
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-17T23:23:11+01:00
B) życie człowieka dopełnia się, dopiero wraz z jego pośmiertnymi losami.

Uważam tą odpowiedz za dobrą, ponieważ do kaplicy przybywały duchy szukające pomocy-chcące dostać się do nieba. Dusze takie , które mają jakieś sprawy do załatwienia nie mogą zaznać szczęścia w niebie. Ludzie pomagali im na różne sposoby. Były jednak i takie dusze, dla których nie ma już ratunku-dusze z grzechami najcięższymi.


Mam nadzieje, że się przyda...
97 3 97