Nazwij organellum komorkowe ktore pelni nastepujace funkcje;
-wydziela rozne substancje niezbedne do funkcjonowania komorki
-wytwarza lizosomy
-syntezuje polisacharydy
-uczestniczy w transporcie substancji na tereniekomorki wraz z ER
-neutralizuje trucizny

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-18T00:21:56+01:00
O ile się nei mylę to siateczka srodplazmatyczna ale nie jestem pewny.
2009-11-18T00:39:44+01:00