1. 50(stopni)48'N,19(stopni)07'E
2. 53(stopni)08'N,18(stopni)00'E
3. 54(stopni)10'N,19(stopni)22'E
4. 50(stopni)52'N,20(stopni)38'E
5. 52(stopni)25'N,16(stopni)55'E
6. 51(stopni)05'N,17(stopni)00'E
7. 50(stopni)03'N,21(stopni)00'E
8. 51(stopni)46'N,18(stopni)05'E
9. 53(stopni)18'N,23(stopni)08'E
10. 52(stopni)35'N,17(stopni)35'E
11. 49(stopni)47'N,22(stopni)47'E
12. 50(stopni)03'N,22(stopni)00'E


Proszę o szybką odpowiedź :)

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-17T23:51:44+01:00
1-Częstochowa
2-Bydgoszcz
3-Elbląg
4-Kielce
5-Poznań
6-Wrocław
7-Tarnów
8-Kalisz
9-Homel(Białoruś)
10-Gniezno
11-Przemyśl
12 -Rzeszów

2009-11-17T23:55:15+01:00
1.czestochowa
2.bydgoszcz
4. kielce
3.elbląg
5.poznan
6.wrocław
7.tarnów
8.kalisz
9.białystok
10.gniezno
11.przemysl
12.rzeszów