Hej !
Proszę o uzupełnienie krótkiego tekstu z muzyki:

Romantyzm rozpoczął się ok.-... roku.W sztuce epoki romantycznej na pierwszy plan wysunęły się: ... , ... , ... , ... .
Artyści inspirowali się : ... , ... , ... , ... , ... . (może być więcej)
Romantycy przyjęli ... formy ... , ale ale wypełniali je ... .
Kładli kładli nacisk na ... i ... .
Popularnym stał się ... .Wielkim uznaniem cieszyli się mistrzowie gry na instrumentach, czyli ... .Wybitnymi polskimi kompozytorami i instrumentalistami byli: pianista ... ... i skrzypek ... ... .

Liczę na was ;*;*;*

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-18T13:04:33+01:00
Prosze

Romantyzm rozpoczął się ok 2 połowy XVIII wieku .W sztuce epoki romantycznej na pierwszy plan wysunęły się literatura , malarstwo.
Artyści inspirowali się : wolnością , równością , braterstwem , opanowaniem. (może
być więcej)
Romantycy przyjęli 2 formy pisania, ale ale wypełniali je w całości .
Kładli kładli nacisk na doświadczenie i kształcenie .
Popularnym stał się Friedrich .Wielkim uznaniem
cieszyli się mistrzowie gry
na instrumentach, czyli Fryderyk Chopin .Wybitnymi polskimi kompozytorami i instrumentalistami byli: pianista Chopin i skrzypek Wieniawski .



2009-11-18T13:30:33+01:00
Od 19-wieku 1990r
Skrzypce bębny cymbałki kątrabasy
-"- to samo
rózne miłości
bitwami
Moniuszko
muzyką
organista bębnista
cymbałek