1)Podane poniżej współrzędne odnoszą się do jednego ze skrajnych punktów Polski podaj jego nazwę;
24º08'E,50º50'N..................................
jest to punkt wysunięty najdalej na.................................

2)naturalny zespół minerałów to...........Piaskowiec składa się z kwarcowych ziarenek...............zlepionych spoiwem. Wapień to węglan................Węgiel kamienny jest skałą osadową pochodzenia...................

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-18T09:01:11+01:00
1)Podane poniżej współrzędne odnoszą się do jednego ze skrajnych punktów Polski podaj jego nazwę;
24º08'E,50º50'N kolano Bugu koło Horodła,
jest to punkt wysunięty najdalej na wschód
2)naturalny zespół minerałów to skała. Piaskowiec składa się z kwarcowych ziarenek minerałów zlepionych spoiwem. Wapień to węglan wapnia. Węgiel kamienny jest skałą osadową pochodzenia roślinnego.

^^^ mam nadzieję, że pomogłam :)
polecam się na przyszłość ^^^
2009-11-18T11:58:48+01:00
Zakole Bugu punkt wysunięty na wschód
naturalny zespół minerałów- skała
piaskowiec ziarenek minerałów
wapień- węglan wapnia
pochodzenie roślinne