Odpowiedzi

2009-11-18T10:35:26+01:00
Siła wynosi 0 bo jesli ciało spoczywa lub porusza sie ruchem jednostajnym ( tak jak w tym przypadku ) to nie działaja na niego zadne sily lub sie one równoeaza
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-18T11:52:21+01:00
1 zasada dynamiki Newtona mówi nam,że jeśli na ciało nie działają żadne siły lub te siły się równoważą to ziało pozostaje w spoczynku lub porusza się ruchem jednostajnym. Dlatego siła wypaskowa w tym przypadku wynosi 0.